torstai 7. maaliskuuta 2013

Kissajusseja ja Härri Potti

3.3. sunnuntai

Lähdin Millalle kera kameran ja uuden otukseni, Meran kanssa. Oli aika tuskaa koska osalla tiestä oli lunta 20-30cm ja alla hiukanko liukas jää. Milla olikin vastassa mua Hanin kanssa, ja kun oltiin riehuttu tiemme niille, jätettiin turhat kamat sinne ja lähdettiin maastoon, Millalla oli Demi + kamera ja jalusta, mulla Mera ja pelkkä kamera.
 Juututtiin matkalla heti ensimmäiselle lumikasalle ja sitten tytöt 5v kiipeilivät siinä tovin. Meinattiin myös tippua, hui!


Kun saatiin tästä tarpeeksemme, jatkettiin vaellustamme kivitielle, ja kuvailtiin siinä sitten ehkä 15-20min? Mentiin pellolla eikä onneks uponnut hirveesti.


Liikuttiin tosta vielä eteenpäin ja käytiin juoksentelemassa oikeen kunnolla pellolla. Tsiisus siinä väsyi. + mun kädet jäätyi...jäätävästi.
 ^ aa toi on mun suosikkikuva :DD hähää oisitte nähneet mun ilmeen



Joo ja Milla sit päätti riehua riehakkaammin. Videolla nauran julmasti!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Arvostan aina kommenttia :)