perjantai 24. elokuuta 2012

kaikkee turhaa

Nimensä mukaisesti. Not mut siis en ole kepparoinut viimesen postauksen jälkeen, kyllä huomaa että koulu vie aikaa! No kuitenkin ajattelin laittaa tämmösen pikkutekstin, ja siis kertoo päivästä 23.8..

Koulun jälkeen Milla ja mä käytiin ostamassa Salesta tummaa suklaata, ja mentiin leipomaan Millalle. Tehtiin kaksi muffinssitaikinaa, yks suklaa ja toinen oli vaniljataikina suklaapaloilla myös. Laitettiin uuniin eka pellillinen ku oltiin sekoiltu tarpeeksi, ja mä olin yrittänyt maustaa ensin suklaata mun sormen palasella ja sit kastanut vaniljataikinaan mun hiukset. Osaan muffineista tuli molempia taikinoita, eli raidallisia tuli! Toiseen pellilliseen tulikin vaan yksvärisiä. Kaikkiaan muffinsseja tuli 41kpl, joista jokaisen päälle laitettiin suklaalastuja ♥
Syötiin noita ja katottiin leffa Vampyyrien imussa, hauska oli x)



 Kotona tajusin illalla, että mun piti ottaa itsestäni kuva yhteen koulujuttuun, ja kävin kuvailemassa ulkona. Tuli sit myös kuvattua jotain muutakin, tos pari jännää kuvaa (kuvia ei ole muokattu)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Arvostan aina kommenttia :)